Isnin, 21 Februari 2011

KEPUTUSAN SEJARAH STPM 6 AS DAN 6AP 2010

Salam sejahtera kepada semua bekas pelajar Pra U khasnya 6AS dan 6AP 2010,


Tahniah saya ucapkan kepada Cik Hamidah Labulo kerana mendapat A Kertas Sejarah begitu jugaNorma Sudirman dan siti Hainun tidak lupa juga Narwina,Nur Surayah dan Sahraizad dapat A-. Kepada yang lain anda juga hebat tapi kurang bernasib baik;mungkin anda kurang berusaha sedikit.

Seramai 32 orang calon telah menduduki Kertas Sejarah,31 lulus 1 orang gagal.Saya doakan anda semua terus berjaya dalam kerjaya masing-masing.Terima kasih kerana telah membantu membaiki GPMP Sejarah;2009 hanya mencapai 1.90 tahun 2010 melonjak 2.61 peningkatan 0.70 mata.Seramai 32 ambil Kerats 2;semua lulus,15 dapat A,3 orang dapat A- lulus penuh 96.88%. Saya berharap juga pelajar tahun 2011 ini akan terus berusaha sehabis baik dan sama-sama kita berusaha ke arah itu.

Melalui Blog saya ini diharapkan para pelajar saya 6AS dan 6AP 2011 akan memanfaatkan apa yang ada di dalam Blog ini.Anda juga boleh menggunakan web portal smkkinabutan kerana terdapat banyak juga bahan berkaitan.

Sekian.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Entri yang lepas lepas

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...